همه چیز در باره ی همه چی!

آموزش هک و کامپیوتر/ماشین ها/دانلود موزیک/و...

همه چیز در باره ی همه چی!

آموزش هک و کامپیوتر/ماشین ها/دانلود موزیک/و...

ویروس Blaster

فکر می کنم همه شما ویروس Blaster رو بشناسید (ویروسی که باعث Shutdown شدن کامپیوتر تو 60 ثانیه می شد و می شه) و حتی خیلی از شما روش ساخت اون را بدونید ولی لازم میدونم نگاهی سریع به اون بندازم.
این ویروس رو به طریق مختلفی و با دستورات گوناگونی می شه نوشت که در این جا دو روش رو مورد بررسی قرار میدیم.



                                               **  درج در ادامه مطلب**

روش اول
با استفاده از Shortcut : در جایی از دسکتاپ خود کلیک راست کنید و در بخش New گزینه Shortcut را انتخاب کنید و در بخش ظاهر شده یکی از دستورات زیر را وارد کنید:
1)shutdown -s -t xx
2)%windir%system32shutdown.exe -s -t xx
توضیح: بعد از اینکه Paste کردید به جای xx در دستورات بالا مدت زمانی را بر حسب ثانیه قرار دهید تا کامپیوتر پس از آن زمان خاموش شود.
سپس Next را بزنید و برای فایل خود یک نام برگزینید و کار تمام است.
روش دوم
به کمک Notepad : نت پد را باز کنید و باز هم یکی از دو دستور بالا را در آن Paste کنید و حالا فایل خود را با پسوند bat یعنی با نامی مثل shutdown.bat سیو کنید. برای پادزهر درست کردن برای این ویروس هم میتوانید از دستور زیر استفاده کنید:
shutdown -a
و همه مراحل قبل را انجام دهید.این دستور هم از هر دو راه فوق قابل اجرا است. حالا میرسیم به نکات تکمیلی در مورد چگونه میتوان برای BatchFile ها آیکون انتخاب کرد. باید بگویم یکی از ساده ترین روشها که به هیچ نرم افزار خاصی نیاز ندارد این است که شما از BatchFile مورد نظر یک Shortcut بسازید و برای Shortcut براحتی آیکون انتخاب کنید و فایل اصلی را Hidden کنید.
تا به حال هیچ به این فکر افتاده اید که اگر در کامپیوتری Notepad و Wordpad و Microsoft Word نصب نشده باشد شما این همه ترفند را کجا میخواهید پیاده کنید. آیا میدانید هکرها معمولا در محیط متنی دیگری بجز اینها اقدام به نوشن برنامه میکنند؟ بله این محیط متنی به نسبت ناشناخته همان ادیتور داس (Dos Editor) است. شما در این ادیتور میتوانید کد برنامه ها را ببینید. برای وارد شدن به این محیط وارد داس شوید و تایپ کنید Edit. صبر کنید. قبل از اینکه وارد این محیط شوید باید بدانید بر خلاف محیط بی آزار نت پد محیط Dos Editor بسیار بسیار خطرناک است. هرگونه تغییری که خواسته یا ناخواسته در متن کد ها بوجود آورید امکان هیچگونه بازگشت ندارد (اینجا از کلیدی به نام Undo خبری نیست.) همچنین همه تغییرات بطور خودکار سیو میشود و هیچگاه موقع خروج از ادیتور ازشما سوال نمیشود که Do you want to save changes و همه چیز بطور خودکار ذخیره شده و اگر احیانا کد فایل های اصلی سیستم را دستکاری کنید حتی System Restore و Backup های رجیستری هم به دادتان نخواهند رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد